Sennheiser CX300 II zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX300 II zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Marten51 19-07-2009

Heb deze dopjes ter vervanging van mijn standaard Ipod hoofdtelefoon.De standaard passen niet goed in mijn oren vandaar.
Wat bevalt er wel aan deze Sennheiser:Geven muziek weer.
Wat bevalt er niet:Geluid klinkt vlak met nauwelijks dynamiek.ik speel altijd op de neutrale stand dus geen extra bass omdat het geluid dan te onnatuurlijk en vermoeiend word.Het geluid klinkt iel zonder body.Met extra bass dan klinkt het ook nergens na.Ben dan ook veel positiever over de (sony)dopjes bij mijn GSM dan deze Sennheiser.Heb de dopjes nu een week en je gaat er aan wennen maar het verschil met de Sony is erg groot.

WvdKooij 31-07-2013

Ik heb deze nu twee dagen in gebruik, en ik vind dat ze voor nog geen 40 Euri's goed klinken! Kwaliteit heeft z'n prijs, maar wat mij betreft kan de Sennheiser CX 300-II gerust de concurrentie aangaan met headphones die minstens het dubbele kosten.